ПРОГРАМА розвитку та забезпечення функціонування «Об’єднаного трудового архіву сільських та селищних рад» Арбузинської селищної ради на 2021-2025 роки

Дата: 03.12.2021 09:09
Кількість переглядів: 374

ЗАТВЕРДЖЕНО

                        рішенням  сесії

    Арбузинської  селищної ради

             Від 28.01.2021 р.      № 15

 

                           

ПРОГРАМА

розвитку та забезпечення функціонування

«Об’єднаного трудового архіву сільських та   селищних   рад» Арбузинської селищної ради на  2021-2025 роки

  1. Загальні  положення

 

          ПРОГРАМА  розвитку  та  забезпечення  функціонування  розроблена  на  підставі  Закону України « Про  національний архівний фонд та  архівні установи» Закону України « Про місцеве  самоврядування в  Україні», Правил роботи архівних установ України, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.04.2013 №656/5,  та  з  метою здійснення заходів спрямованих на  забезпечення роботи та розв’язання найактуальніших проблем архівної  справи.

          Архівна  справа є важливою складовою інформаційної та  культурної сфери життєдіяльності суспільства,що охоплює наукові, організаційно-правові,зберігання юридичними і фізичними особами архівних документів та використанням відомостей,що в них містяться.

         Трудові  архіви  відносяться до категорії місцевих установ, що  у  порядку передбаченому законодавством, створюються органами  місцевого  самоврядування для централізованого тимчасового зберігання архівних документів,зокрема, соціально значущих документів з особливого складу,що  не  належать до  НАФ,і утворилися в  діяльності суб’єктів господарювання усіх форм власності, розташованих на  певній території.

 

У зв’язку з ліквідацією підприємств та організацій різних форм власності гостро стоїть питання щодо забезпечення збереженості соціально значущих документів з кадрових питань (особового складу) та документів тимчасового зберігання, що утворилися у результаті їхньої діяльності, інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду. Документи деяких ліквідованих підприємств перебувають під загрозою втрати.

Ця проблема може бути вирішена шляхом забезпечення подальшої діяльності в громаді «Обєднаним  трудовим  архівом сільських та селищних рад» Арбузинської селищної ради  для зберігання даних документів та реалізації Програми розвитку та забезпечення функціонування «Об’єднаного  трудового архіву сільських та селищних рад» Арбузинської селищної ради на 2021-2025 роки ( далі – Програма).

 Програма  розвитку та забезпечення функціонування «Об’єднаного  трудового архіву сільських та селищних рад» Арбузинськогї селищної ради на 2021-2025 роки розробляється відповідно до « Положення про умови зберігання архівних документів», затвердженого наказом Державного комітету архівів України  від 15 січня 2003 року   № 6.

Підставою для прийняття Програми розвитку та забезпечення функціонування «Обєднаного  трудового  архіву сільських та селищних рад» Арбузинської селищної ради на  2021-2025 роки є закони України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», «Про місцеве самоврядування в Україні».

«Об’єднаним   трудовим архівом сільських та селищних рад» Арбузинської селищної ради  надаються послуги з:  виконання соціально-правових запитів громадян за документами архіву про прийняття, переведення, звільнення працівників, про трудовий стаж, про розмір заробітної плати,  шкідливі умови праці (по деяких підприємствах), також виконання запитів юридичних осіб за документами архіву, виготовлення  копій  з архівних документів, надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.

З 2005 р. на зберігання прийнято 72 фондів від архівного відділу райдержадміністрації, ліквідованих установ, підприємств і організацій, які діяли на території нашого району.  

Ведеться постійний облік документів, що зберігаються в «Об’єднаному трудовому архіві сільських та селищних рад» Арбузинської селищної ради .

                                      

                                                 2.  Мета   і  завдання  Програми

 

   Метою  та  завданням  Програми   є  створення належних умов для зберігання  документів ,нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин  юридичних та  фізичних осіб, інших архівних документів,  що не належать до складу Національного архівного фонду, забезпечення  їх  обліку  та  збереження, подальший  розвиток архівної  установи,задоволення соціальних потреб громадян.

 

 

                                       3.  Шляхи та  засоби   реалізації  ПРОГРАМИ

 

Основними шляхами та способами, передбаченими в Програмі, та які спрямовані на розвязання  проблем  є:

 

  • реалізація державної політики в галузі архівної справи;
  • виявлення та внесення до джерел комплектування підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, що розташовані на території району;

-           забезпечення матеріально-технічної бази  та створення належних умов для забезпечення збереженості та надійної охорони документів, що не належать до Національного архівного фонду; 

  • приймання та зберігання відповідно до умов, визначених Державною архівною службою України, документів з кадрових питань (особового складу) та документів тимчасового зберігання підприємств, установ і організацій  району, незалежно від форм власності і підпорядкування, розташованих на території району, або ліквідованих підприємств, установ і організацій, що були зареєстровані на території району і не мають правонаступників або строки зберігання яких не закінчилися;
  • науково-технічне опрацювання та описування документів, що надійшли на зберігання, згідно з Правилами роботи архівних установ;
  • облік документів, що зберігаються, у тому числі шляхом створення і підтримання облікових баз даних;
  • організація користування документами у службових, соціально-правових, наукових та інших цілях, надання  юридичним особам і громадянам у встановленому  порядку Державної архівної служби України  архівних довідок, копій та витягів з документів, що знаходяться на зберіганні;

- створення  умов  для  більш ефективного впровадження сучасних інформаційних технологій

- Підвищення рівня економічних і соціальних гарантій для  професійної самореалізації працівників архівної  установи ;

  - проведення експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, подання на затвердження експертній комісії                                                           описів справ тимчасового зберігання, документів з особового складу (кадрових питань) підприємств, установ і організацій – джерел комплектування та актів про вилучення для знищення документів, строки зберігання яких закінчились;

  • ведення прийому  громадян, розгляд звернень громадян  з  питань,  що  входять до компетенції Трудового архіву;
  • забезпечення прав і  законних інтересів громадян щодо інформації соціально-правового характеру шляхом своєчасної видачі довідок.

 Для виконання Програми передбачено здійснити заходи, згідно з додатками  1, 2.           

 

 

                   4.  Фінансове забезпечення виконання Програми

 

Фінансування  забезпечення  виконання  Програми здійснюється в межах видатків,передбачених у бюджетах Арбузинської селищної  ради  та  Благодатнівської сільської ради  на  відповідний бюджетний рік на  вищезазначені  цілі.

            Фінансування «Об’єднаного  трудового  архіву сільських та селищних рад» Арбузинської селищної ради з селищного бюджету  здійснювати в межах плану використання бюджетних коштів на рік, у разі необхідності протягом  бюджетного року ріщенням сесії селищної та  сільської  ради затверджуються зміни щодо  фінансування Програми.

   Головним  розпорядником коштів за Програмою є виконавчий  комітет до  мережі якого у  статусі одержувача коштів належить Трудовий  архів.

      Для  реалізації Програми також можливе фінансування за рахунок інших  джерел,не  заборонених законодавством.

 

           5. Очікувані результати виконання Програми. Строки виконання   Програми.

     

        Строки виконання Програми: 2021-2025 роки. З наданням плану використання бюджетних коштів на кожен рік окремо, що додається до Програми.

Виконання  Програми  дасть змогу:

  • створити умови для гарантованого зберігання документів Трудового архіву; що не належать до Національного архівного фонду;
  • задовольнити у необхідних обсягах потреби громадян щодо інформації соціально-правового характеру
  • зміцнити  матеріально - технічну базу  Трудового архіву та  поліпшити  умови праці працівників ;
  • створити  засади для вдосконалення фінансово – економічного забезпечення архівної установи;
  • запровадити сучасні інформаційні технології
  • забезпечити  належне  фінансування Трудового  архіву.

 

                                6. Контроль за ходом виконання  програми   виконанням Програми

 

     Організацію  та  координацію  виконання   Програми  здійснює « Об’єднаний  трудовий  архів  сільських та  селищних  рад» Арбузинської  селищної  ради, спільно з виконавчим комітетом  Арбузинської  селищної  ради ,а контроль за  виконанням  Програми   постійна   комісія з  питань освіти, культури ,здоров’я, спорту та соціального захисту населення.

Протягом  року  в  строки  , визначені селищною радою,інформація відповідального виконавця про хід виконання Програми та ефективність реалізації її заходів заслуховується  на  сесії Арбузинської селищної  ради.

   Одним із  напрямів контролю за  реалізацією заходів Програми та ефективність реалізації її заходів заслуховується на  сесії Арбузинської селищної ради.

 Заключний  звіт  про  результати  виконання Програми   та  досягнення запланованих  показників  подається  відповідним  виконавцем  Програми до  виконавчого  комітету селищної  ради не  пізніше ніж у місячний термін після  закінчення  встановленого  строку її  виконання.

 

 

 

 

                      Секретар  селищної  ради                       Н. Федорова                   

                                   

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь