Програма розвитку цивільного захисту, запобігання та ліквідації наслідків стихійного лиха Арбузинської селищної територіальної громади на 2021 -2023 роки
Затверджено
рішенням сесії Арбузинської
селищної ради №12 від 24.12.2020 р.
Програма розвитку цивільного захисту, запобігання та ліквідації наслідків стихійного лиха Арбузинської селищної територіальної громади на 2021 -2023 роки
Загальна частина
Арбузинська ланка цивільного захисту діє в межах єдиної Миколаївської територіальної підсистеми системи цивільного захисту. Сили цивільного захисту7 об’єднаної територіальної громади, відповідно до покладених на них завдань щодо зменшення ризику виникнення надзвичайних ситуацій, забезпечення гарантованого рівня захисту населення і територій від їх наслідків, потребують удосконалення діяльності та посилення координації між всіма організаціями, установами, підприємствами, які приймають участь у цивільному захисті Арбузинської селищної ради об'єднаної територіальної громади.
Стан техногенного навантаження на територію об’єднаної територіальної громади ускладнюється наявністю одного потенційно небезпечного об’єкта.
Існує необхідність вжиття ефективних заходів щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах об’єднаної територіальної громади.
Мета Програми
Метою Програми розвитку цивільного захисту та ліквідації наслідків стихійного лиха Арбузинської селищної територіальної громади на 2021 -2023 роки (далі - Програма) є забезпечення єдиної системи цивільного захисту України ефективними силами цивільного захисту громади для виконання покладених на них завдань щодо зменшення ризику виникнення надзвичайних ситуацій, досягнення гарантованого рівня захисту населення і територій району від їх наслідків в межах Арбузинської селищної територіальної громади.
Шляхи і способи розв’язання проблеми
Удосконалення територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту України та створення ефективних сил цивільного захисту вимагає виконання конкретних заходів і потребує відповідного фінансування за рахунок бюджетів усіх рівнів.
На першому етапі (2021 р.) передбачається:
проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони);
розроблення з відповідним погодженням документації стосовно створення матеріального резерву та його відповідне поповнення (згідно Номенклатури);
проведення паспортизації потенційно небезпечних об’єктів;
технічне переоснащення підрозділу оперативно-рятувальної служби цивільного захисту району шляхом виділення субвенції для 6 ДПРЧ ГУ ДСНС України у Миколаївській області;
утворення команди пожежної охорони;
облаштування місць відпочинку на водних об’єктах та біля них, та визначення заборонених для купання місць згідно з вимогами.
На другому етапі (2022 р.) передбачається:
-поповнення матеріального резерву громади (згідно Номенклатури);
-приведеннязахиснихспоруд до відповідних норм експлуатації та підтриманняїх вналежномусправному стані;
-поповненняоб’єктовихматеріальнихрезервів;
-державнареєстраціяречовихправ на нерухомемайно (захисніспорудицивільногозахисту);
-технічнепереоснащенняпідрозділу оперативно-рятувальноїслужбицивільного
захисту району шляхомвиділеннясубвенції для 6 ДПРЧ ГУ ДСНС України у Миколаївській області;
-створення пожежно –рятувального підрозділу.
На третьомуетапі(2023р.) передбачається:
-технічнепереоснащенняпідрозділуоперативно-рятувальноїслужбицивільногозахистурайону шляхомвиділеннясубвенції для 6 ДПРЧ ГУ ДСНС України у Миколаївській області;
-накопиченнязасобівіндивідуальногозахистуорганівдиханнявід бойовихотруйнихречовин і небезпечнихпромисловиххімічнихречовин для забезпечення ниминепрацюючого населення,придбанняприладіврадіаційного та хімічногоспостереження.
Завдання і заходи
Завдання Програми полягають у наступному:
-Забезпеченняефективностідержавногоуправління у сферіцивільногозахисту;
- удосконаленнясистемиреагування на надзвичайніситуації;
- забезпеченнягарантованогорівнязахисту населення і територійвід НС у мирний час та особливийперіод;
-Здійсненняорганізаційних та спеціальнихзаходів щодозапобіганнявиникненню НС;
-Забезпеченнярозвиткуматеріально-технічноїбазицивільногозахисту;
- виконаннязаходів по запобіганнюзагибелі людей на воднихоб’єктах.
Очікуванірезультати,ефективністьПрограми
Виконання Програми дасть змогу:
-Удосконалити діяльність ланки Арбузинської селищної територіальної громади Миколаївської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту України;
Забезпечити належний рівень безпеки населення і захисту територій, потенційно- небезпечних об’єктів від загрози виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
-Підвищити ефективність функціонування сил цивільного захисту та системи моніторингу, прогнозування і запобігання надзвичайним ситуаціям;
-Зменшити ризик виникнення надзвичайних ситуацій та досягти гарантованого рівня захисту населення і територій від їх наслідків;
-Підвищити ефективність використання коштів для здійснення заходів цивільного захисту;
-Зменшити кількість постраждалого населення та загиблих людей від надзвичайних ситуацій.
Обсяги та джерела фінансування Програми
-Фінансування Програми здійснюється у відповідностідо бюджетного Кодексу України.
-Обсяг фінансування Програми уточнюється під час складання,коригування проекту бюджету селищної територіальної громади на відповідний рік з урахуванням можливостей бюджетів та у межах видатків, передбачених головними розпорядниками коштів, відповідальними за виконання окремих завдань і заходів Програми.
Обсяги та джерела фінансування Програми наведено у додатку 2.
Паспорт Програми розвитку цивільного захисту, запобігання та ліквідації наслідків стихійного лиха Арбузинської селищної територіальної громади на 2021-2023 роки наведено у додатку 3.
Контроль за виконанням заходів Програми
Оперативний контроль за виконаннямз аходів Програми здійснюється Арбузинської селищної територіальною громадою.
Відповідальна особа з цивільногозахисту узагальнює інформацію отриману від відповідальних виконавців Програми та надає її до селищної територіальної громади, інших контролюючих органів згідно із встановленими термінами.