Звіт щодо звернення громадян з питань якості послуг в 2021 році

Дата: 17.01.2022 16:55
Кількість переглядів: 391

За 2021 року до Арбузинської селищної ради надійшло 142 звернення з них,  з питань  якості послуг – 25 (із них скарги -4)

Адміністративних послуг – 1;

Соціальних послуг – 3;

Комунальних послуг (ЖКГ) – 21 із них :

  • Водопостачання та водовідведення -12 (із них з колективних);
  • Утримання і ремонт доріг комунальної власності- 5;
  • Благоустрій територій  -3;
  • Вуличне освітлення – 1.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь