Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за 2021 рік

Дата: 18.01.2022 13:23
Кількість переглядів: 287

 

Виконавчий комітет Арбузинської селищної ради у своїй роботі з розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами).

За 2021 року надійшло 142 звернень, (що на 25 звернень менше чим у минулому році) з них 66 на особистому прийомі, іншим способом – 76. За звітний період надійшло повторних – 6, колективних – 18.  За звітний період надійшло  звернень від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій -5; від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи -16; від ветеранів  праці- 4; від членів багатодітних сімей, одиноких матерів- 8; від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи-1.

За результатами розгляду: 27 звернень вирішено позитивно,   на  112 звернень надано роз’яснення, 3 надіслано за належністю.

У зверненнях порушено 142 питань, зокрема:

аграрної політики і земельних відносин – 29;

транспорту і зв’язку -1;

соціальної політика соціального захисту населення – 12;

праці і заробітної плати – 12;

охорони здоров’я – 4;

комунального господарства – 16;

житлової політики – 13;

екології та природних ресурсів -1;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав та свобод громадян, запобігання дискримінації - 3;

молодь. Фізична культура і спорт – 1;

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 6;

діяльності об єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин -6;

діяльності органів місцевого самоврядування – 23;

інші -15.

  Встановлено особистий контроль щодо першочергового розгляду письмових та усних звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників Великої Вітчизняної Війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 Всі звернення, які надійшли до селищної ради, не залишилися без уваги, були розглянуті в установлені законом строки, всім заявникам були надані вичерпні відповіді або роз’яснення.

До Арбузинської селищної ради можна звернутися за допомогою електронного звернення через офіційний сайт.

       Організація роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі селищного голови. Особлива увага приділяється організації особистого прийому. З метою удосконалення порядку та підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян керівництвом селищної ради та її виконавчого комітету затверджено графік проведення особистого прийому громадян.

Особистий прийом громадян селищним головою та секретарем селищної ради здійснюється відповідно графіку прийому громадян. Даний графік оприлюднено на офіційному веб-сайті та  інформаційних стендах.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування, виконавчий комітет селищної ради  і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, усуненню причин, що породжують скарги.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь