Про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.
Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування. В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані: ?статус особи; ?дані про набутий страховий стаж; ?відомості про страхувальників; ?відомості про періоди трудових відносин; ?відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; ?відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь; ?відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; ?дані пенсійної справи; ?відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування. Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії. Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія. Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID. У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”. Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”. Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі). Отримуйте послуги безпечно на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.