Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста – бухгалтера відділу фінансів Арбузинської селищної ради.

Дата: 27.02.2023 11:06
Кількість переглядів: 1029

Арбузинська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади провідного спеціаліста – бухгалтера відділу фінансів   Арбузинської селищної ради – 1(одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНСІЇ

Назва та категорія посади

Провідний спеціаліст – бухгалтер відділу фінансів   Арбузинської селищної ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

1) Забезпечення ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку і звітності;

2) здійснення нарахування заробітної плати працівникам та перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів;

3) складання на підставі даних бухгалтерського обліку та  своєчасне подання фінансової та бюджетної звітності, статистичної та податкової звітності в порядку, встановленому законодавством;

4) складання бюджетних запитів, кошторисів, довідок про зміни до кошторисів з розшифровками до них по Відділу фінансів, формування юридичних і фінансових зобов’язань, платіжних доручень, підготовка документів для відкриття котлових, особових, реєстраційних та дохідних рахунків, щорічне надання до ГУ ДКСУ мережі на відповідний рік відповідно до чинного законодавства;

5) проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і здійснення  платіжних зобов'язань.

6) підготування даних для включення їх до фінансової звітності, складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку;

7) приймання участі у підготовці пропозицій щодо:

- внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообороту;
- розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;

- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення, регулювання діяльності підприємства та інших питань, пов’язаних з інформацією про фінансове становище підприємства та результати його діяльності;

8) проведення роботи з обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, з встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складення графіку відпусток працівників Відділу фінансів, проведення іншої роботи, пов'язаної із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування;

9) виконання функцій уповноваженої особи з питань організації та проведення спрощених закупівель, в  інтересах Відділу фінансів відповідно до Положення про уповноважену особу;

10) виконання інших доручень начальника Відділу фінансів в межах його компетенції.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4900,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста – бухгалтера відділу фінансів   Арбузинської селищної ради.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду провідного спеціаліста – бухгалтера відділу фінансів     Арбузинської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникне обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

вища освіта не нижче ступеня бакалавра фінансово-економічного спрямування, вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи (досвід роботи за відповідним напрямком є бажаним).

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

- заповнена особова картка П2-ДС;

- документ, що підтверджує наявність громадянства України;

-  копію документ про освіту;

-  копію трудової книжки;

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 5 календарних днів з дня публікації оголошення, з 27 лютого по 03 березня 2023 року включно, за адресою: пл. Центральна, 18, смт Арбузинка, до 16.00 год 03 березня 2023 року.

 

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість 

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в команді,  вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок

Уміння працювати з комп’ютером

Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.

Професійні знання                                 Знання чинного законодавства України у сфері

                                                                 бухгалтерського обліку, звітності, кадрової роботи 

                                                                  та публічних закупівель

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», «Про податок з доходів фізичних осіб», «Про електронний цифровий підпис», «Про публічні закупівлі», «Про організацію трудових відносини в умовах воєнного стану», Кодекс законів про працю України.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Арбузинка, пл. Центральна, 18 Первомайського району Миколаївської області, кабінет № 201. Дата та час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Вірчак Євгенія Леонідівна, начальник відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету, тел.(05132) 3-08-25.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь