Екстериторіальність в обслуговуванні: звертатись можна туди, де зручно

Дата: 03.05.2023 16:44
Кількість переглядів: 103

Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок «Пенсійний фонд». Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця. Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду. До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:  призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;  зміни способу виплати;  поновлення/припинення виплати;  переведення виплат за новим місцем проживання;  консультацій та роз’яснень діючого законодавства;  видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;  видачі пенсійних посвідчень;  надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;

 оформлення допомоги на поховання тощо. Завжди на зв’язку з https://portal.pfu.gov.ua/

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь