Екстериторіальність в обслуговуванні: звертатись можна туди, де зручно
Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок «Пенсійний фонд». Якщо ж користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця. Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду. До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань: призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат; зміни способу виплати; поновлення/припинення виплати; переведення виплат за новим місцем проживання; консультацій та роз’яснень діючого законодавства; видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку; видачі пенсійних посвідчень; надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
оформлення допомоги на поховання тощо. Завжди на зв’язку з https://portal.pfu.gov.ua/