Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду начальника відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету

Дата: 16.06.2023 10:45
Кількість переглядів: 383

 

Арбузинська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади начальника відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету – 1(одна) штатна одиниця.

ОПИС ВАКАНСІЇ

Назва та категорія посади

Начальник відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

1. Внесення пропозиції селищному голові щодо:

  • удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту в селищній раді;
  • удосконалення процесу з формування кадрового резерву селищній раді;  
  • щодо проведення стажування кадрів на посадах осіб місцевого самоврядування;
  • потреби в персоналі на вакантні посади в селищній раді та її виконавчих органах, де суб’єктом призначення є селищний голова
  • нагородження відомчими заохочувальними відзнаками;
  • присвоєння чергових рангів, в разі якщо безпосереднім керівником є селищний голова.

2. Забезпечення проведення:

  • конкурсів на зайняття посад посадових осіб у порядку  визначеному законодавством про місцеве самоврядування;
  • конкурсного відбору керівників підприємств, установ (закладів) та організації, що перебувають у комунальній власності Арбузинської селищної територіальної громади;
  • щорічного оцінювання посадових осіб та атестації;
  • спеціальної перевірки осіб які претендують на зайняття посад в органі місцевого самоврядування;
  • перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон передбачених частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», підготовка довідки про її результати. 

3. Розроблення проектів нормативно-правових актів, інших документів, що стосуються персоналу щодо:

  • структури селищної ради;
  • організації та проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру на території Арбузинської селищної територіальної громади;
  • організація та проведення громадських робіт та для осіб до яких застосовано адміністративне стягнення у вигляді суспільно-корисних робіт;
  • питання з управляння персоналу, трудових відносин та служби в органах місцевого самоврядування;
  • кваліфікаційні вимоги для вакантних посадових осіб;

Присвоєння відповідних рангів посадовим особам;

  • відрядження працівників селищної ради;
  • призначення пенсій працівникам селищної ради, в межах повноважень;
  • номенклатури відділу.

4. Організація та контроль роботи щодо:

  • розробки положень про структурні підрозділи та виконавчі органи ради;
  • посадових інструкцій працівників селищної ради та посадових осіб  виконавчих органів, які затверджує селищний голова, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;
  •  опрацювання штатного розпису ради на відповідність його структурі органу;

5.Підготовка планів, звітів, аналітичних, інформаційних довікових та інших матеріалів, що стосуються управління персоналу

6. Забезпечення:

  • ведення обліку стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування;
  • обліку і зберігання контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ організацій, закладів.

7. Забезпечення розгляду пропозицій та підготовка документів щодо заохочення та нагородження  державними нагородами України, Президентськими відзнаками, заохоченнями Кабінету Міністрів України, нагородження Почесною грамотою облдержадміністрації, Почесною грамотою райдержадміністрації та Почесною грамотою селищної ради, подякою голови обласної державної адміністрації, подякою голови райдержадміністрації та подякою селищного голови, ведення відповідного обліку

8. У межах своєї компетенції здійснення заходів щодо забезпечення трудової дисципліни, оформлення документів, пов’язаних з проведенням службового розслідування та притягненням до дисциплінарної відповідальності в межах чинного законодавства.

9. Надання консультативної допомоги з питань управління персоналом керівникам інших виконавчих органів та підприємств, установ організацій, що знаходяться на території  селищної ради.

10. Виконує інші доручення, селищного голови, керуючого справами(секретаря) виконавчого комітету.

Умови оплати праці

 Посадовий оклад – 6900,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці –надбавка, премія.

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду начальника відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникне обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста,  вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

  • заповнена особова картка П2-ДС;
  • документ, що підтверджує наявність громадянства України;
  • копію документу про освіту;
  • копію трудової книжки.

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 5 календарних днів з дня публікації оголошення, з 16 червня по 20 червня 2023 року включно, за адресою: пл. Центральна, 18, смт Арбузинка, до 16.00 год 20 червня 2023 року.

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість 

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в команді,  вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок

Уміння працювати з комп’ютером

Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.

Професійні знання                                    

Знання чинного законодавства України.

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про відпустки», Кодекс законів про працю України.

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Арбузинка, пл. Центральна, 18 Первомайського району Миколаївської області, кабінет № 201. Дата та час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Мусієнко Світлана Петрівна, провідний спеціаліст відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету, тел.(05132) 3-08-25.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь