Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду начальника відділу фінансів Арбузинської селищної ради.
Арбузинська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади начальника відділу фінансів Арбузинської селищної ради – 1(одна) штатна одиниця.
ОПИС ВАКАНСІЇ
Назва та категорія посади |
Начальник відділу фінансів Арбузинської селищної ради. Посаду віднесено до шостої категорії посад в органах місцевого самоврядування. |
Посадові обов'язки
|
- виконання основних обов’язків, передбачених Бюджетним Кодексом України, Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування; - відповідності розпису селищного бюджету встановленим бюджетним призначенням; - разом з виконавчими органами селищної ради, територіальними органами Державної податкової служби України, територіальними органами Державної казначейської служби України надходження доходів до селищного бюджету та вжиття заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів. 2. Організація роботи із складання прогнозу та проекту селищного бюджету, проектів рішень селищної ради щодо внесення змін до селищного бюджету. 3. Здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету громади, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань формування та виконання бюджету. 4. Отримання короткострокових позичок на покриття тимчасових касових розривів в територіальних органах Державної казначейської служби України. 5. Погодження: - висновків Державної податкової служби та подання інших контролюючих органів щодо повернення помилково або надлишково перерахованих коштів; - паспортів бюджетних програм головних розпорядників коштів селищного бюджету. 6. Складення та затвердження: - розпису доходів і видатків селищного бюджету на рік; - тимчасового розпису селищного бюджету в разі неприйняття рішення про селищний бюджет до початку нового бюджетного періоду; - паспортів по бюджетним програмам, виконання яких безпосередньо забезпечує Відділ; - посадових інструкції працівників відділу. 7. Внесення пропозицій щодо розгляду на пленарних засіданнях селищної ради питань, що належать до компетенції Відділу та розроблення проектів відповідних рішень. 8. Здійснення у межах своїх повноважень підготовки (приймання участі у підготовці) інформаційних та аналітичних матеріалів, розроблення програм, інших стратегічних документів, аналітичних матеріалів, проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до повноважень Відділу. 9. Здійснення повноваження керівника відділу (юридичної особи). 10. Здійснення інших функцій, передбачених законодавством та покладені на нього керівництвом селищної ради. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 7300,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці –надбавка, премія. |
Інформація про призначення на посаду |
Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду начальника відділу фінансів Арбузинської селищної ради. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу фінансів Арбузинської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникне обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку. |
Кваліфікаційні вимоги |
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, фінансово-економічного спрямування, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. |
Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді
|
- заповнена особова картка П2-ДС; - документ, що підтверджує наявність громадянства України; - копію документ про освіту; - копію трудової книжки. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо). Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 5 календарних днів з дня публікації оголошення, з 04 вересня по 08 вересня 2023 року включно, за адресою: пл. Центральна, 18, смт Арбузинка, до 16.00 год 08 вересня 2023 року. |
Вимоги до професійної компетентності |
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
Необхідні особистісні якості |
Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість |
Необхідні ділові якості |
Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в команді, вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок |
Уміння працювати з комп’ютером |
Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою. |
Професійні знання |
Знання чинного бюджетного законодавства України. |
Вимога |
Компоненти вимоги |
Знання законодавства
|
Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Бюджетний кодекс України, Кодекс законів про працю України. |
Місце, дата та час початку проведення співбесіди |
смт Арбузинка, пл. Центральна, 18 Первомайського району Миколаївської області, кабінет № 201. Дата та час проведення співбесіди буде додатково повідомлено. |
Прізвище, ім'я та по батькові, телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади |
Скорик Наталія Миколаївна, начальник відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету, тел.(05132) 3-08-25. |