Оголошення про добір кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста відділу архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою, соціально-економічного розвитку, інвестицій та проєктування

Дата: 20.10.2023 10:52
Кількість переглядів: 212

 

Арбузинська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади  провідного спеціаліста відділу архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою, соціально-економічного розвитку, інвестицій та проєктування виконавчого комітету Арбузинської селищної ради – 1(одна) штатна одиниця.

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

 

Назва та категорія посади

Провідний спеціаліст відділу архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою, соціально-економічного розвитку, інвестицій та проєктування виконавчого комітету Арбузинської селищної ради. Посаду віднесено до сьомої категорії посад в органах місцевого самоврядування. 

Посадові обов'язки

 

- аналізує стан і тенденції економічного і соціального розвитку територіальної громади, бере участь у визначенні його пріоритетів, у проведені  структурних змін, а також формуванні напрямів інвестиційної політики;

- розробляє прогнози економічного й соціального розвитку громади на середньостроковий період та програми її соціального і економічного розвитку на короткостроковий період;

- забезпечує контроль за виконанням показників програм економічного і соціального розвитку громади на короткостроковий період;

- аналізує стан та тенденції соціально-економічного розвитку секторів та галузей економіки громади, виявляє проблеми, що його стримують, та вносить пропозиції щодо їх вирішення;

- розробляє проєкт стратегії розвитку громади, забезпечує координацію виконання стратегії  розвитку, звітів про їх виконання;

- забезпечує розроблення необхідних документів для надання субвенції з державного бюджету на соціально-економічний розвиток громади  та на виконання інвестиційних проектів;

- визначає основні напрямки інвестиційної політики в громаді, розроблення заходів, спрямованих на залучення внутрішніх та іноземних інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу, забезпечує їх впровадження;

- формує базу проєктів, які потребують залучення інвестицій, здійснює підготовку та розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу громади;

- здійснює пошук та інформування потенційних інвесторів, у тому числі зарубіжних;

- бере участь у формуванні переліку інвестиційних об’єктів комунальної власності, право на реалізацію проєктів по яких набувається шляхом проведення конкурсу;

- сприяє розвитку підприємництва на території громади;

-  здійснює моніторинг задоволення потреб мешканців громади в основних послугах, розробляє заходи щодо стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу у напрямку більш якісного та повного задоволення потреб мешканців громади;

- сприяє у межах  своєї компетенції забезпеченню державного захисту прав споживачів щодо якості та безпеки товарів, виробленої продукції і наданих послуг;

- аналізує цінову ситуацію на споживчому ринку товарів;

 - надає консультаційну допомогу суб’єктам підприємницької діяльності;

- організовує разом з іншими структурними підрозділами участь підприємств, установ та організацій громади у виставково-ярмаркових заходах;

- координує здійснення державної регуляторної  політики виконавчими органами селищної ради;

- систематизує план діяльності виконавчих органів селищної ради з підготовки  проєктів регуляторних актів на наступний рік та підготовка проєктів рішень селищної ради та її виконавчого комітету;

-  опрацьовує та щорічно готує  звіт  щодо здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами селищної ради, підготовка інформації з питань регуляторної політики до публічного обговорення;

 

- здійснює підготовку регуляторних актів з питань, віднесених до компетенції відділу;

- надає консультативну допомогу виконавчим органам селищної ради, бюджетним установам та комунальним підприємствам щодо застосування на практиці Закону України «Про засади держаної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

- забезпечує підготовку необхідних документів по організації та забезпеченню пасажирських перевезень на території громади транспортом різних форм власності;

- проводить, в межах своєї компетенції, разом з іншими структурними підрозділами та виконавчими органами ради роботу щодо сплати податків платниками податків;

- забезпечує висвітлення на офіційному вебсайті селищної ради та ЗМІ інформаційно-аналітичних матеріалів щодо повноважень та діяльності відділу;

- забезпечує своєчасний та якісний розгляд звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, громадян, а також підготовку за результатами їх розгляду відповідей та проектів відповідних рішень, що належить до його компетенції;

- виконує  доручення та завдання селищного голови, начальника відділу  з питань роботи відділу;

- здійснює інші функції відповідно до покладених на відділ завдань.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4900,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці –надбавка, премія.

 

Інформація про призначення на посаду

Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами для добору кандидатів для призначення на вакантну посаду провідного спеціаліста відділу архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою, соціально-економічного розвитку, інвестицій та проєктування виконавчого комітету Арбузинської селищної ради.  

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу фінансів  Арбузинської селищної ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникне обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

Кваліфікаційні вимоги

 

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, відповідного професійного спрямування (фінансового, економічного, бухгалтерського), вільно володіти державною мовою. Без вимог до стажу роботи.

 

Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді

 

 

 

 

 

- заповнена особова картка П2-ДС;

- документ, що підтверджує наявність громадянства України;

-  копію документ про освіту;

-  копію трудової книжки.

 

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді,  з 23 жовтня до 27 жовтня 2023 року включно, за адресою: пл. Центральна, 18, смт Арбузинка, до 16.00  год. 27 жовтня  2023 року.

 

Вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

Необхідні особистісні якості

Комунікабельність, повага до інших, уважність і спостережливість 

Необхідні ділові якості

Діалогове спілкування, стресостійкість, вміння працювати в команді,  вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотній зв’язок

Уміння працювати з комп’ютером

Вільне володіння комп’ютерною та офісною технікою.

Професійні знання                                    

Знання чинного  бюджетного законодавства                                                                      України.

Вимога

Компоненти вимоги

Знання законодавства

 

Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції».

 

Місце, дата та час початку проведення співбесіди

смт Арбузинка, пл. Центральна, 18 Первомайського району, Миколаївської області, кабінет № 201. Дата та час проведення співбесіди буде додатково повідомлено.

Прізвище, ім'я та по батькові,   телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади

Скорик Наталія Миколаївна, начальник відділу персоналу апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету, тел.(05132) 3-08-25.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь