Інформація про стан виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у виконавчому комітеті селищної ради у 2024 році

Дата: 10.03.2025 15:22
Кількість переглядів: 48

 

Забезпечення  реалізації Закону України  «Про доступ до публічної інформації» в апараті селищної ради та її виконавчого комітету покладено на відділ загальної, організаційної та інформаційної роботи  апарату Арбузинської селищної ради та її виконавчого комітету. На виконання  вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавчим комітетом Арбузинської селищної  ради проводиться  відповідна робота.

На офіційному вебсайті Арбузинської селищної ради систематично оприлюднюється  інформація про діяльність селищної ради,  її  прийняті рішення  та проекти рішень.

Систематично ведеться облік документів, що знаходяться у володінні селищної ради.

Розпорядженням Арбузинського селищного голови від 14.01.2021 № 31-к «Про призначення відповідальної особи за забезпечення доступу до публічної інформації» призначено відповідальну особу з питань організації доступу до публічної інформації, доступу запитувачів до публічної інформації, опрацювання, систематизації, аналізу та контролю щодо задоволення запитів на публічну інформацію та надання консультацій під час оформлення запитів.

На офіційному вебсайті Арбузинської селищної  ради створено розділ «Доступ до публічної інформації. Звіти про інформаційні запити», де розміщено порядок доступу до публічної інформації нормативні документи з питань доступу до публічної інформації та звіти про задоволення запитів

За   2024  рік  до виконавчого комітету  Арбузинської  селищної  ради  надійшло  23 інформаційних  запитів, що на 6 запити більше ніж в 2023 році   Із 23 запитів надійшло  Електронною  поштою  –21;  Іншим способом  -  2 (подано особисто).  Від  фізичних  осіб  – 10;  юридичних  осіб  – 13;  (із них  об’єднань  громадян  – 7; органів влади – 1, політичних партій  - 1, благодійні організації – 4)

За питаннями запитувана інформація поділяється на:

про  соціальний захист незахищених верств населення – 3;

про наявні послуги для УБД -1

про кількість молоді та утворення молодіжної ради  – 1;

про комісію з розгляду скарг -1

про наявність вільних земельних ділянок -1

про утворення пасовищ в межах земель комунальної власності -1

про виділення земельних ділянок учасникам бойових дій-1.

щодо об’єктів цивільного захисту - 1

надання інформації про заробітну плату працівників Арбузинської селищної ради – 1;

надання інформації про зруйноване та пошкоджене майно  -2

про надання допомоги цивільному  населенню постраждалому внаслідок військовий дій-1

про план просторового розвитку громади-1

про використання програм в сфері економіки-1

про наявність вільного соціального житла  -3

про діяльність закладів освіти громади -2

про діяльність депутатів громади -1

про наявність можливості надавати повідомлення про корупцію -1

Запити  щодо отримання публічної інформації реєструється в журналі реєстрації запитів на отримання інформації  відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

За результатами розгляду всі запити задоволено та надіслано розпорядникам інформації, відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством строки (до 5 робочих днів з дня отримання запиту).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь